Utwórz wątek

Szybkie wchłanianie kwasu hialuronowego - jak zahamować?

JooAnna
· Utworzono: 19 gru 2016 · Zaktualizowano: 24 gru 2016

Czy jest sposób w jaki moge przedłużyć efekt powiększonych ust. Kwas bardzo szybko mi sie wchłania. Juz po miesiącu efekt znika niemalże do zera. Nie pije nie pale nie korzystam z solarium.

Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

3 komentarze

Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Ina54
    Użytkownik wyróżniony
    24 gru 2016

    To niestety indywidualna przypadłość Twojego organizmu . Możesz jeszcze poeksperymentować z innymi kwasami , może inne będą wchłaniać się szybciej , słyszałam ,że Stylage medium jest bardzo dobry ,ale być może u Ciebie będzie taki sam efekt.
    Ci , którym lekarz oszpecił usta czekają czasami 2 lata na ustąpienie efektu a ci u , których efekt jest dobry to znika po miesiącu , złośliwość rzeczy martwych?

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • JooAnna
    22 gru 2016
    Najlepszy komentarz

    Nie chciałabym powiększyć ust na stałe. Wolałabym zostać przy kwasie. Czy moge zażywać jakieś tabletki lub stosować sie do jakichś zasad które sprawia Żr kwas nie będzie tak szybko sie wchłaniał?

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Dr n. med. Tadeusz Witwicki

    · 22 gru 2016

    Witam,
    Istnieją sposoby trwałego powiększania ust - np. przeszczep skóry.
    Celem kwalifikacji do zabiegu, konieczna jest konsultacja.
    Pozdrawiam,
    T.Witwicki
    www.drwitwicki.pl

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.

Chcemy Cię wysłuchać
Dołącz do dyskusji na forum Estheticon. Czekamy na Ciebie!