Odzyskaj do 4500 zł za wykonany zabieg

Co miesiąc masz szansę na nagrodę.
Zachowaj fakturę i weź udział!

Weź udział

Powiększanie piersi w Bydgoszczy

Anonim
Awokado
Bydgoszcz · Utworzono: 13 kwi 2024 · Ostatnia odpowiedź 14 kwi 2024

Na co zwrócić uwagę i o co pytać na pierwszej wizycie , kompletnie nie mam wiedzy jaki profil ważę 64, 164 cm dołączam zdjęcie klatki bo jest dosyć potężna . Nie znam się n smarkach profilach itp, przemyślana decyzja od 10 lat

3 komentarze

Reklama
  • Anonim
    AnnaAnna91a
    Użytkownik wyróżniony
    14 kwi 2024

    Myślę że jak pierś będzie pełniejsza to ładnie podkreśli Tobie talie i efekt będzie bardzo fajny . Daj znać jak już będziesz po wizycie co Tobie lekarz zaproponował

  • Anonim
    Awokado
    14 kwi 2024

    24.04 kwietnia mam wizytę , chciałabym rozmiar taki żeby nie wyglądać ordynarnie i wulgarnie

  • Anonim
    AnnaAnna91a
    Użytkownik wyróżniony
    13 kwi 2024
    Najlepszy komentarz

    Awokado
    Ja na pierwszej wizycie miałam swoją kartkę z pytaniami które wcześniej zapisywałam były tam między innymi takie jak
    * jaki wyjdzie rozmiar przy wybranym implancie
    *jak duża przerwa będzie między piersiami
    * czy jak się położę to nie będą mi się rozchodzić na boki
    *czy mogę zobaczyć zdjęcia innych kobiet z tym implantem który wybrałam (wiem że u każdego inaczej wyjdzie ale chciałam zobaczyć ich prace )
    I różne inne…
    Najważniejsze żeby zaufać lekarzowi przy dobieraniu implantów bo oni wiedzą jak to mniej więcej wyjdzie u nas.
    Przemyśl sobie jak chcesz mieć duże piersi na jakim efekcie Tobie zależy i czy ma to być implant okrągły czy anatomiczny (bardzo naturalny taka łezka ) często przed operacją są dwie wizyty więc po pierwszej będziesz miała czas na przemyślenie decyzji.
    A kiedy idziesz na wizytę ?