Pofalowane implanty. Co z tym zrobic? Zglaszalam lekarzowi pare miesiecy po operacji. Stwierdzil ze tak moze byc i nic z tym zrobic sie nie da. Prosze o pomoc wyglada to strasznie.
A można wiedzieć jaki ile ma
pani ml w piersi? Jaka pojemność implantu moim zdaniem powinien chyba być większy i może znikłoby marszczenie OCZYWIŚCIE tak MI SIĘ TYLKO ZDAJE A NIE JESTEM LEKARZEM widać tak jakby ze jest jeszcze sporo miejsca na implant czy nie ?
Witam czy uzyskała pani pomoc ?
ja tez mam implant pod miesniem, anatomiczny, a defalowanie jest i mam wrazenie coraz wieksze, wyczuwalne nieprzyjemnie pod palcem i widoczne golym okiem, katastrofa
Ja mam implanty pod miesniem. U mnie te dalowanie jest przy pochylaniu i od strony pachy
Mi akurat to falowanie implantu bardzo nie przeszkadza bo wystepuje tylko przy pochyleniu, wiec sie z tym pogodzilam.
No to już nie wiem, ale pierwszy raz się spotkałam z tym, żeby lekarz już przed operacją zakładał, że będzie źle. Życzę powodzenia w osiągnięciu wymarzonego efektu.
Nie jest do konca tak jak mowisz.
Ja mam implanty pod miesniem i juz przed operacja zostalam poinformowana ze przy pochyleniu implant bedzie wyczuwalny i pofalowany, mam mentory i implant ktory byl jako pokazowy tez wlasnie byl pofaldowany, gdyz nie jest on wypelniony w 100% wiec jest taki luzny. Oczywiscie pewnie niektore implanty teho efektu nie daja bo sa np twardsze albo wlasnie bardziej wypelnione
Wydaje mi się, ale nie jestem fachowcem, że gdyby były wszczepione pod mięsień, to byłoby dobrze.
A jeśli chodzi o małą ilość tkanki tłuszczowej, to widziałam tutaj niejedno zdjęcie chudych dziewczyn z całkiem płaską klatką piersiową i po operacji miały piękne biusty. Lekarz jest od tego, żeby przewidział efekty, bo ma doświadczenie /no chyba, że na Tobie dopiero się uczył/. Tak czy siak sprawa jest do reklamacji.
Dzień dobry,
Przy cienkiej skórze i okrągłych implantach może wystąpić tego typu marszczenie.