Hej, jestem po konsultacji u dr Sirek w Bielsku i zdecydowałam się na zabieg powiększenia biustu w lipcu. Wybór padł na Motiva ergonomix demi 360. Bardzo proszę o jakieś rady, cenne wskazówki a przede wszystkim zdjęcia Waszych realizacji:) Boję się czy nie będą zbyt duże, chciałam uzyskać naturalny efekt przy wzroście 174cm waga 59 i rozmiar pod biodrem 78
Dziękuję. Wybrane demi, większych sama bym nawet nie chciała. Mają wyglądać naturalnie
Btw jak wybierzesz ergonomixy to nawet przy szerokim rozstawie nie grozi ci efekt piłek po bokach, pod warunkiem, że wybierzesz odpowiedni profil. Dlatego ja mam demi, a nie full i jestem mega wdzięczna, że lekarz podjął taką decyzję
Carmen poszukaj moich postów i zdjęć ja miałam dokładnie taką sytuację. Myślę że jakbym i 500ml wsfawila to nie było by rowka.. taka anatomia.
Weź pod uwagę, że przy ergonomixach leżąc na plecach piersi rozleją się na boki. Czy są tu dziewczyny, ktorym się tak nie dzieje?:)
Natomiast ja to akceptuję, piersi wyglądają naturalnie. Czy wolałabym leżąc mieć dwie pilki z przodu z rowkiem? Ja osobiście nie, dlatego wybrałam miękkie implanty, ale wiem że każda z nas ma inne oczekiwania. Każda z nas ma też inną anatomię. I mi się wydaje, że akceptacja tej anatomii to klucz do zadowolenia lub niezadowolenia po operacji
Dzięki za info. U mnie występują inne problemy ale to może jak będę mieć więcej czasu to wrzucę fotki. Pierwszy to szeroki rozstaw piersi i brodawki bardzo na boki. Drugi to brak rowka między piersiami pomimo że jakiś tam mały biust mam ale pomiędzy mam podniesioną skórę na mostku i dekoltu u mnie po powiększeniu nie będzie:( Zastanawiam się jak wyglądają takie piersi na leżąco. Na forum było kilka dziewczyn które na leżąco mają między piersiami baaaardzo duży odstęp i potem nagle dwie piłki (nie mają ładnej linii) Żałują operacji... Tak może być u mnie ale nie musi. Mam trochę czasu do namysłu...