Hej, Ma ktoś implanty Motiva Ergonomix2 demi 250 ml? Pokażcie zdjęcia efekty. Jestem trzeci tydzień po operacji plastycznej biustu i chyba trochę żałuję wyboru rozmiaru implantu. Na przymiarce 250ml wydawało się dość sporym rozmiarem a po operacji mam wrażenie że moje piersi zostały tylko delikatnie wypełnione…
Kar183 Ja właśnie mam zabieg preserve w lutym i startuje z A i właśnie też chciałam implanty 250 pokażesz proszę z jakiego rozmiaru startowałaś?? U każdego ten implant wygląda tak roznie że co oglądam mam raz wrażenie że wybrałam za duży a raz że będzie kompletnie za mały jak zejdzie opuchlizna ://
Asiulka805898 Można prosić o zdjęcia???

One jeszcze zmaleją, ja mam motiva 400 ml i na początku były ładne duże a po kilku miesiącach niestety już nie.
Dom, ja myślę, że już nie zmaleją :)
Tak chyba ok 3tyg u mnie dziś jest miesiąc równy i mam wrażenie, że już opuchlizny nie ma :) jadę w piątek na kontrolę ciekawa jestem jak lekarz oceni swoją pracę 🤭 ja jednak cały czas troszkę żałuję, że nie zapytałam o większy implant np 270ml no ale już po temacie tak widocznie miało być 🙈
Karl dziękuję 🤩 do kiedy rozmiarowo się zmieniały u Ciebie? Chciałabym żeby mi już takie zostały ale dopiero 10 dni i boję się że jeszcze zmaleją 🙉
Dom i tak wyglądają na spore :) ładne proporcjonalne i okrąglutkie !
Kar183 w weekend zrobię zdjęcia i się podzielę 🙂 pozdrawiam!
jd mówisz? Mi na zdjęciach sie podobają a w rzeczywistości jak patrzę od góry na nie to wydawaja sie malutkie 😜🙈
A podzielisz się efektem? :)
kar183 wyglądają bardzo ładnie i są spore!! Ja miesiąc po 250 projekcja mini i jestem ciekawa efektu, chciałabym jednak trochę mniejsze 🤦♀️