Odzyskaj do 4500 zł za wykonany zabieg

Co miesiąc masz szansę na nagrodę.
Zachowaj fakturę i weź udział!

Weź udział

Zabieg skrócenia wargi sromowej - czy mozliwa refundacja NFZ ?

Anonim
Kobieta88
Lublin · Utworzono: 19 kwi 2012 · Ostatnia odpowiedź 8 sty 2018

Witam, Chciałabym się poddać zabiegowi skrócenia jednej wargi sromowej. "Warga sromowa mniejsza" jest rozmiarem większa od "wargi sromowej większej", a jej długość wynosi ok. 4 cm. Dodam, że jest to dla mnie bardzo duży problem nie tylko psychiczny, ale i fizjologiczny, ponieważ często, gdy warga się "wysunie" i zahaczy o bieliznę to bardzo boli a w miejscach publicznych nie mam możliwości jej "poprawienia". Czy taki zabieg można wykonać w ramach NFZ? Niestety z tego co wyczytałam na stronach internetowych zabieg ten kosztuje około 4 tys. złotych, a ja studiuję i jak na razie niestety nie stać mnie na takie koszty. Bardzo proszę o odpowiedz. Z poważaniem Kobieta88

23 komentarze

Reklama
  • Anonim
    Kasia1980
    8 sty 2018

    Jak to możliwe?

  • Anonim
    Anya
    31 paź 2017
    Najlepszy komentarz

    I to pisze lekarz?? Przede wszystkim za duże wargi to nie tylko problem estetyczny, ale przede wszystkim utrudnienie w życiu codziennym! Utrudnienie w uprawianiu wielu sportów, bądź po prostu chodzenie w obcisłych spodniach, czy uprawianie seksu. Drogi mężczyzno, kimkolwiek jesteś, nie wypowiadaj się. Do znajomości cipki, nie trzeba być naukowcem i robić badań!

  • Dr n. med. Lubomir Lembas

    · 8 lis 2012

    Dzień dobry,
    niestety nie mam podpisanej umowy z nfz. Wykonuję te zabiegi tylko w prywatnej praktyce.
    Uważam jednak, że w wybranych, szczególnych przypadkach zabieg zmniejszania warg sromowych może być refundowany przez nfz - przykładem takiego przypadku może być obrzęk limfatyczny warg sromowych. Takie przypadki zdarzają się jeden raz na ponad 100 kolejnych kandydatek poszukujących tego typu zabiegu.