Odzyskaj do 4500 zł za wykonany zabieg

Co miesiąc masz szansę na nagrodę.
Zachowaj fakturę i weź udział!

Weź udział

Nieudana labioplastyka. Pomocy!

Anonim
MajaL
Poznań · Utworzono: 16 cze 2023 · Ostatnia odpowiedź 4 mar 2024

W poniedziałek przeszłam zabieg labioplastyki, już po operacji zauważyłam, że z jednej strony opuchlizna jest dużo większa. Z dnia na dzień było coraz gorzej. Wczoraj byłam na kontroli, lekarz stwierdził, że wdała się infekcja, rana została oczyszczona i przepisany antybiotyk, byłam zapewniana ze do wieczora powinno być lepiej. Dzisiaj znowu byłam na kontroli, lekarz znowu oczyścił ranę, kazał brać antybiotyk i stwierdził, że niestety nie jest lepiej, ale trzeba czekać. Jestem zdruzgotana, nie znam się na tym, ale to wygląda jakby było źle zszyte, rana tylko na jednej wardze jest „zainfekowana”, zastanawia mnie czy naprawdę to infekcja, czy jest to efekt szycia z tej strony. Czuje się okropnie, ból jest nie do zniesienia, trochę przestałam ufać już lekarzowi, ponieważ pomimo zapewnień, nie jest ani trochę lepiej. Proszę o jakieś rady, wręcz błagam. Jestem załamana, łzy się ze mnie leją. Rozważam, czy nie udać się na pogotowie jeśli lekarz operujący nie jest w stanie mi pomóc 😔😔😔

5 komentarzy

Reklama
  • Anonim
    jolka12350malpawppl
    4 mar 2024

    Czesc, czy jesteś tutaj jeszcze może ? Chciałam Cię zapytać czy wyszłaś z tego?

  • Anonim
    Weronka9080malpawppl
    27 cze 2023
    Najlepszy komentarz

    Jeśli chciałabyś porozmawiać i poprostu mieć trochę wsparcia napisz na mojego maila. Mam w nicku , wstaw tylko dobrze kropki i znak ☺️

  • Anonim
    MajaL
    25 cze 2023

    Nie wiem jaka to metoda. Wszystko białe, niestety odpadło, była to martwica. Obecnie mam dwie dziury, które będzie trzeba zaszyć, lekarz powiedział, że w przeciągu 2-3 tygodni gdy rana troszkę się zagoi, ale dalej bardzo wolno się goi, wydaje się lepiej, ale efekt estetyczny okropny.

  • Anonim
    rosyjskarutelka998
    20 cze 2023