Obniżone policzki po botoksie

A7882
Tarnowskie Góry · Utworzono: 13 cze 2016 · Zaktualizowano: 17 mar 2022

10 dni temu miałam robiony botoks na kurze łapki i pod oczy, 7 dnia obniżyły mi się policzki, zrobiły mi się takie poduszeczki, szczególnie po jednej stronie. Postarzyło mnie to bardzo. Widać to wtedy, kiedy się uśmiecham, a uśmiecham się często. W tej chwili staram się tego nie robić. Dwa dni temu lekarz, który mi to robił zastosował zabieg Zaffiro tylko pod oczy w celu przyspieszenia wchłaniania botoksu. Jak długo muszę czekać, aby policzki znowu wróciły do poprzedniego wyglądu. Czy powinnam jakieś inne zabiegi stosować? Podgrzewanie, masowanie, solarium czy cokolwiek innego? Bardzo proszę o pomoc

Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

13 komentarzy

Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Aga91
    17 mar 2022

    Czy botoks sie zdestabilizowal i wrocila Pani do stanu wyjściowego ja mam 4 dni po podaniu botoxu ostra jazdę chyba, zwariuje 🤦‍♀️ nie moge sobie darować jak ja mogłam takie coś sobie zrobic

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Agnieszka56
    19 cze 2016
    Najlepszy komentarz

    Pani ino..pani niech sobie daje iniekcje botuliny nawet pod brama sw.Piotra ale za mistrza i fachowca w dziedzinie toksyn to sie prosze nie uwazac. Pani kompletnie nie ma o niczym pojecia a mechanizm dzialania toksyny to ja widze "kopiuj/wklej z google" - stad pochodzi pani wiedza. Czy czytala pani raporty matteo caleo? Amerykanskie badania? Dane producenta? Analizowala pani ulotke? Zna pani zwiazki miedzy metabolizmem toksyn a nadwrazliwoscia pacjenta? Zasady dzialania spektometrii? Strefy off-label? Roznice miedzy pacjentami neurologicznymi ktorzy dostaja na tzw."spazmy" a zdrowymi leczonymi na "zmarszczki"?
    Wiecie cos?? Nic;D idzta lepiej sie popisywac swoja wiedza na targu w niemczech przy kupnie ziemniakow a nie robicie tu z siebie botulinowa proroka na forum;D

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Kiki78
    19 cze 2016

    Dziewczyno zycze Ci z calego serca oby na " poduszeczkach" sie skonczylo... Na Twoim miejscu nie przejmowalabym sie tym bo uwierz po niewinnym takim zabiegu mozna skonczyc z oszpeceniem i kalectwem. Klamia ile wlezie i mysla ze sprawa sie nie rypnie ale juz nie dlugo, wkrotce bedzie porzadny dym i gwarantuje ze o nim uslyszysz a wszyscy ci co zeruja na truciu ludzi 2 razy sie zastanowia zanim beda wciskac te bezczelne klamstwa. Pozdrawiam.

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Kiki78
    19 cze 2016

    Co za bzdura i jawne oklamywanie kolejnej ofiary

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Dr Ewa Rybicka

    Dr Ewa Rybicka

    · 15 cze 2016

    Jak napisałam w pierwszej odpowiedzi i co potwierdzili inni lekarze odpowiadający na Pani pytanie. Realnie najlepsze efekty osiąga się stymulując do ruchu miesńie. Nie ma leków , ktore mogą tu pomoc.
    Jezeli obserwuje Pani obrzęk, mozna zastosować drenaż limfatyczny ręczny lub endermologię.
    Ewa Rybicka

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • A7882
    15 cze 2016

    Czy jakieś leki mogą pomóc może w krążeniu limfatycznym przez co szybciej pozbędę się problemu? Bardzo proszę o odpowiedź

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • A7882
    14 cze 2016

    Czy istnieją jakieś zabiegi, które pomogą mi podnieść trochę te policzki? 2 lub 3 miesiące to kupa czasu. A jestem dopiero 14 dni bo zabiegu....

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Anonim

    14 cze 2016

    Rozumiem Panią ,być może powinna mieć Pani podane dawki botoksu tylko po zewnętrznych stronach oczu ,pod oczami już nie ,a właściwie to nie wiem czemu ma Pani podany botoks pod oczami ,ja nigdy nie miałam .
    Ja jednak nie zrezygnowałabym z możliwości nieposiadania zmarszczek.
    Pani już nie ma botoksu ,Pani ma teraz następstwa podania botoksu .Botoks w pierwotnej postaci gdy mógł porazić połączenia nerwowe już w Pani mięśniach nie istnieje .Żaden zabieg nie przyśpieszy rozkładu botoksu , bo go nie ma.
    Masaże ,bardzo aktywna mimika twarzy mogą przyśpieszyć powstanie nowych połączeń nerwowych.
    Mam nadzieję,że nikt poza Panią nie widzi tego defektu.

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • A7882
    14 cze 2016

    Gdy się nie uśmiecham, wszystko jest w porządku, nic nie widać.
    Ale kiedy chcę się uśmiechnąć, a mam szeroki uśmiech, policzki powinny iść do góry, lekko na ukos do zewnętrznej strony oczu. Jednak nie mogą, gdyż cały mięsień jest zablokowany. Dlatego robią mi się takie duże policzki - poduszeczki.
    Mam nadzieję, ze zabiegi laserowe przyspieszą rozkład botoksu, bo czuję się mega nie naturalnie. Mam bardzo szczupłą twarz, więc chyba dlatego nie powinnam robić takich zabiegów.
    Pozdrawiam

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • dr Krystyna Lubelska

    dr Krystyna Lubelska

    · 14 cze 2016

    Witam, działanie botoxu osłabnie samoistnie po 2-3 miesiąć . Proszę dużo wykonywać dużo napięć i ruchów mięśniami twarzy.

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Anonim

    14 cze 2016

    Zabiegi botoksu są na szczęście szybko odwracalne , 2 do 3 miesięcy w przeciwieństwie do zabiegów robionych kwasem hialuronowym gdzie efekty źle podanego kwasu mogą być widoczne nawet półtora roku.
    Być może miała Pani podaną zbyt dużą dawkę.
    Proszę się nie przerażać , już po miesiącu będzie widać stopniowy powrót do dawnej formy.
    Botoks nie wchłania się ,on szybko rozkłada się na inne cząsteczki i Pani już go nie ma .Są tylko porażone włókienka nerwowe które przekazywały mięśniom impulsy , teraz odbudowują się zastępcze połączenia nerwowo – mięśniowe i po pewnym czasie będą one pracować tak jak dawniej .Jest to proces stopniowy ,ale na szczęście jednak niezbyt długi . Proszę mi wierzyć ,po 2 miesiącach już będzie dobrze.
    Wiem ,że to dla Pani i tak długi okres ,ale trzeba to przeczekać.
    Powinna Pani jak najwięcej poruszać mięśniami ,bo tylko to może przyśpieszyć regenerację nerwów.
    A tak w ogóle to nie jestem pewna czy to wszystko rzeczywiście nastąpiło po podaniu botoksu,bo pisze Pani o poduszeczkach w czasie śmiania się a tego botoks nie jest w stanie zrobić .To po prostu jest Pani naturalny wygląd w obecnym czasie ,nie w czasie działania botoksu tylko w ogóle . Być może trochę Pani przytyła i stąd te poduszeczki .
    My swoją twarz oglądamy w lustrze zazwyczaj bez śmiania się a teraz gdy zaczęła Pani baczniej przyglądać się sobie to dostrzegła Pani te poduszeczki a że miała Pani zaaplikowany botoks to nastąpiło niesłuszne skojarzenie z botoksem .
    Botoks nie jest wypełniaczem więc poduszeczki nie mogły się zrobić po botoksie.
    Ja też dostałam takich poduszeczek i jestem z tego powodu niezadowolona ,ale co zrobić ,z wiekiem nasza twarz zmienia się i tak już będzie.
    Opadnięte policzki to też znak naszego wieku .Ja też robię botoks a opadnięte policzki miałam już wcześniej (chomiki ) .Przeszkadzało mi to więc zrobiłam facelifting.Botoks nie miał tu nic do rzeczy.
    Proszę się śmiać i na wszystko nie zwracać uwagi.

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • A7882
    13 cze 2016

    zastosowałam zabieg zaffirro w celu przyspieszenia rozkładu toksyny. Powiedziano mi, że to pozwoli policzkom wrócic na miejsce

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

  • Dr Ewa Rybicka

    Dr Ewa Rybicka

    · 13 cze 2016

    Osłabienie mm jarzmowych, do ktorego najprawdopodobniej doszło potrwa kilka miesięcy (2-3). Sa to duże miesńie, wiec z pewnością tylko niewielka cześć ich włókien została wylaczona. Zabiegi termiczne maja dosc ograniczony wpływ na przyspieszenie powrotu mięśni do ich wcześniejszej funkcji, choc z pewnością poprawiają ogólny wygląd okolicy. Polecam ćwiczenie tych mięśni- rehabilitacja ruchem zawsze przyspiesza powrót osłabionych mięśni do ich pierwotnej funkcji. Proszę wiec nie unikać uśmiechania sie, wręcz przeciwnie prosze starać sie unosić kąciki ust kilka x dziennie stymulując w ten sposob mm jarzmowe.
    Ewa Rybicka

    Czy na pewno chcesz usunąć to zdjęcie?

Treści publikowane na Estheticon.pl w żadnym wypadku nie mogą zastąpić konsultacji pacjenta z lekarzem. Estheticon.pl nie ponosi odpowiedzialności za produkty ani usługi oferowane przez specjalistów.

Chcemy Cię wysłuchać
Dołącz do dyskusji na forum Estheticon. Czekamy na Ciebie!